Saturday, March 29, 2014

Cardigan Love

HOLA CHICAS / CHICOS!!
Cardigans are one of my favorite add-ons for those days you wanna keep it simple and comfy. I wore this a little while ago on one of those warmer march days we've been getting in VA. Please excuse me for being MIA these past few days, school had me stressing 24/7 ( I stress pretty much over everything lol). Not too happy with how my skin is taking my stress :( I think I'm going to start exercising more since I abandoned that a few months back, maybe it will help relieve some of my stress. I'm just glad this week is finally over!
––––––––––––––––––––––––––––––
Cardigans son uno de mis complementos favoritos para esos días que quieres mantener el look simple y cómodo. Llevé este look hace poco en uno de esos días de marzo cálidos que hemos estado recibiendo en VA. Por favor perdóneme por estar perdida estos últimos días, la escuela me tuvo estresada 24/7 (yo siempre me estreso sobre todo lol). No estoy muy contenta con la forma en que mi piel está tomando mi estrés :(  Creo que voy a empezar a hacer más ejercicio, ya que le abandoné hace unos meses, tal vez me ayude a aliviar algo de mi estrés. Me alegro de que esta semana por fin terminado!
 cardigan/tank/jeans: American Eagle  //  bag/watch: Michael Kors //  earrings: Francesca's

 Have a great day!
Love,
Wendy C.