Monday, March 24, 2014

Flower Child

HOLA CHICAS / CHICOS!!
Once again please excuse the crazy amount of pictures. This beauty of a jumpsuit deserves to be over photographed and it doesn't hurt that the weather was beautiful either! These pictures may lie and make you think I'm healthy as Idk what lol but I'm honestly so tired of being sick and since the weather started looking like spring I forced myself to put some makeup on and actually make an effort while getting ready. I'm so happy with the way the pictures turned out! This American Eagle jumpsuit is honestly a must have this spring, I felt sexy, chic and the best part of it all is super comfy! I can't wait to get better and take full advantage of these beautiful days we've been getting and please please please no more snow and cold!! I really want to start wearing my spring clothes!
–––––––––––––––––––––––––––––
Español/Spanish
Una vez más pido disculpas por la increíble cantidad de imágenes. Esta belleza de jumpsuit merece estar sobre fotografiado y no hace daño que el clima estaba hermoso! Estas imágenes pueden mentir y hacer que piensen que estoy sana pero estoy sinceramente tan cansado de estar enferma y ya que el tiempo comenzó a centirse como la primavera me obligué a poner un poco de maquillaje y hacer un esfuerzo para arreglarme. Estoy muy contenta con la forma en que las fotos salieron! Este jumpsuit de American Eagle es honestamente una necesidad esta primavera, me hace sentír sexy, chic y la mejor parte de todo esto es súper cómodo! No puedo esperar a sentirme mejor y sacar el máximo provecho de estos hermosos días que hemos estado recibiendo y por favor por favor por favor no más nieve y el frío! Tengo muchas ganas de empezar a usar mi ropa de primavera!


jumpsuit /jacket: American Eagle || bag/watch: Michael Kors



Thanks for reading!
Love,
Wendy C.