Tuesday, March 25, 2014

Power out & Frizzy Hair

HOLA CHICAS / CHICOS!!
Since I've been sick for about two weeks now I haven't had the energy to make an effort and get ready, so pictures have been on the back burner for me. I found these pictures from last month that I shot while the power was out at my house, due to the crazy storm we had, hence the frizzy hair on the last photo. If you haven't noticed already I'm a huge denim lover, I pretty much wear jeans daily. Since its officially spring (Thank God!) and the weather is in this weird transition stage, a light pair of distressed jeans (comfy jeggings to be more specific lol) are a must in my closet this year. they are great for those days were it's warm but not enough to jump right into your spring dresses and skirts, pair it with a cute tank and a light jacket or a shirt and a motor jacket like I did and you are set.
––––––––––––––––––––––––––––
Ya que he estado enferma durante unas dos semanas no he tenido la energía para hacer un esfuerzo y arreglarme, así que las fotos han estado en un segundo plano para mí. Encontré estas fotos desde el mes pasado que me tome mientras la luz se abia ido en mi casa, debido a la tormenta que tuvimos, por eso tengo el pelo muy rizado en la última foto. Si aún no lo han notado Soy una amante del denim, prácticamente llevo pantalones jeans diario. Como finalmente llego la primavera (¡Gracias a Dios!) Y el clima esta en la etapa de transición rara, un par de jeans claros con distress (jeggings cómodas para ser más específica) son una necesidad en mi armario este año. Son ideales para esos días que hace calor, pero no lo suficiente como para usar vestidos de primavera y faldas, usarlo con un blusa sencilla y una chaqueta ligera o una camisa y una chaqueta estilo biker como yo lo hice y ya estás lista para el dia.
top/jeans: American Eagle // Jacket: Rock & Rep. // watch: MK

Thanks for reading!
Love,
Wendy C.