Friday, April 25, 2014

All Black & Knotted

HOLA CHICAS / CHICOS!!
I decided to dress up my very simple maxi dress a little, which due to the fact that it shrunk after I washed it it is now a midi dress lol. I actually got the idea to tie a knot on the bottom from one of my friends, Brittany, and ever since she did it I can't seem to stop doing it every time I wear this dress. Thanks Chica! unlike many people who don't like to mix black and brown together I am all for it, may I remind you I love anything tan. The sandals, leather jacket, and necklace dress this simple maxi up a bit but in my opinion something about the hair completes the look. Honestly, I have a love/hate relationship with my curly hair, well mostly hate, its so frizzy and I barely wear it because I can't never seem to get it under control. The reason I've been sporting my curly locks for the past couple of days is because I've been too lazy to get up and actually straighten my hair. yep, I admit it! me and my lazy butt would rather stay up late reading countless fashion blogs and reblogging endless images on tumblr (total procrastinator) than do my homework and go to bed at a reasonable time. Can someone please help me not procrastinate and actually get through the last few weeks of school?! College is kicking my little behind. 
–––––––––––––––––––––––––––––––––
Me decidí vestir un poco mi simple vestido maxi, que por el hecho se me encogió después de que lo lavé, ahora es un vestido midi lol. De hecho, me vino la idea de hacer el nudo en la parte inferior de una de mis amigos, Brittany, y ahora no puede dejar de hacerlo cada vez que me pongo este vestido. Gracias Chica! a diferencia de muchas personas que no les gusta mezclar negro y marrón juntos estoy a favor de ello, permítanme recordarles que me encanta cualquier cosa marrón. Las sandalias, chaqueta de cuero y collar visten este sencillo maxi un poco, pero en mi opinión algo sobre el cabello completa este look. Honestamente, tengo una relación de amor/odio con mi pelo rizado, mas de odio, es tan frizzy que apenas puedo usarlo porque no puedo nunca tenerlo bajo control. La razón por la que he estado luciendo mis rizos desde hace un par de días es porque he sido demasiada perezosos para levantarse y realmente enderezar el pelo. sí, lo admito! yo preferiría quedarse hasta tarde leyendo innumerables blogs de moda y reblogging imágenes interminables en tumblr ( soy una procrastinadora) que hacer mi tarea e ir a la cama a una hora razonable . ¿Puede alguien por favor ayudeme a no posponer las cosas ta que en realidad esta llegando las últimas semanas de la escuela?! el college me está pateando un poco.
Shop this look for $90 on Lookastic
dress: H&M | jacket: American Eagle | sandals: Franco Sarto (DSW) |
necklace: Charlotte Russe | clutch: Kohl's 

Have a great friday!
Love,
Wendy C.