Wednesday, April 23, 2014

Give Me Love

HOLA CHICAS / CHICOS!!
It'd be wrong of me to not tell you that I'm a high-rise/ high-waisted anything fanatic, I'm so glad you can pretty much find it everywhere you go. For today's post I'm rocking yet another pair of American Eagle shorts, these babies are the high-rise shorties which I decided to dress up a little by pairing them with this super cute blouse with lace detailing. As for the post title it is yet another current obsession of mine, the song Give Me Love by Ed Sheeran has been on repeat nonstop for the past few days. If you haven't heard the song check it out and let me know what you think! also what are you currently obsessing over? I would love to hear all about it! 
–––––––––––––––––––––––––––––
Sería un error de mi no decirles que soy una amante de todo lo que sea de talla alta, estoy tan contenta de que puedes prácticamente encontrarlas donde quiera que vayas. Para el post de hoy estoy usando otro par de pantalones cortos de American Eagle, estos bebés son los high-rise shorties que decidí vestir un poco y combinarlos con esta blusa super linda con detalles de encaje. En cuanto al título del post es otra obsesión actual mía, la canción Give Me Love de Ed Sheeran ha estado en  repetición sin parar durante los últimos días. Si ustedes no han escuchado la canción échale un vistazo y déjenme saber lo que piensan! también déjenme saber con que están actualmente obsesionados. Me encantaría saber todo al respecto!
 top/shorts/sandal: American Eagle || sunnies: Francesca's || watch: MK
bracelets: Charlotte Russe || clutch: Kohl's


Have a great day!
Love,
Wendy C.