Friday, April 11, 2014

Sky High

HOLA CHICAS/CHICOS!!!
First of all let's take a moment to admire the new American Eagle sky-high shorties, 1) how cute is the name and 2) did I mentioned how comfy and flattering they are!? I am obsessed with them! since we had amazing weather on friday I decided to take these babies out and pair them with a crop top, since I had class in the morning I wore my cardigan to stay warm and not feel so exposed. If you haven't seen my last post well this is the new addition to my bag collection, this little cutie is from Target, which I now consider a dangerous place because I go in to buy one thing and always come out with a bunch of other things I don't need and end up forgetting what I actually when in there for...is that just me or does it happen to everyone else?? what do you guys think about the look? are you on board with pairing high-waisted shorts and crop tops? or do you stay away from them?
––––––––––––––––––––––––––––––––––
 En primer lugar vamos a tomar un momento para admirar los nuevos shorties altísimos de American Eagle, 1) qué lindo es el nombre y 2) no fui mencionado lo cómodo y favorecedor que son!? Estoy obsesionada con ellos! ya que tuvimos un tiempo increíble en Viernes decidí tomar estos bebés y emparejarlos con una blusa entallada, ya que tenía clase por la mañana me puse mi chaqueta de punto para mantenerme caliente y no sentirme tan expuesta. Si ustedes no han visto mi último post, esta es la nueva adición a mi colección de bolsos, este pequeño belleza es de Target, que ahora lo considero un lugar peligroso, porque yo voy a comprar una cosa y siempre salgo con un grupo de otras cosas que no necesito y terminan olvidando lo que realmente fui a comprar ... soy sólo yo o les sucede a todos los demás?? ¿qué piensan ustedes acerca de este look? estás a bordo con el emparejamiento cortos de talle alto y blusas cortas? o te mantienes lejos de ellos?

                    
 top/shorts/cardigan/sandals: American Eagle || bag: Target





 Hope you guys have an amazing day!
Love,
Wendy C.