Sunday, April 6, 2014

Tropicana


HOLA CHICAS / CHICOS!!
We've been having gorgeous warm days this entire week and I couldn't be happier!! These flow-y American Eagle shorts are super comfy, but to be honest, I'm having a little trouble making outfits with them. I'm having trouble making outfits in general, my legs have honestly gotten so long that everything looks way too short HELP!! a lot of  people may think is a blessing to have long legs but try on a few dresses and shorts and get back to me lol. I just don't feel comfortable wearing super short stuff. So leg workouts are a must, since nothing seems to cover my crazy long legs lol.
––––––––––––––––––––––––––
 Hemos tenido magníficos días cálidos toda esta semana y yo no podría estar más feliz! Estos pantalones cortos de American Eagle de flujo son muy cómodos, pero para ser honesta, estoy teniendo un poco de problemas para hacer outfits con ellos. Estoy teniendo problemas para hacer outfits en general, mis piernas honestamente se han puesto tan largas que todo se ve demasiado corto AYUDA! mucha gente puede pensar que es una bendición tener las piernas largas, pero traten unos pocos vestidos y pantalones cortos y vuelvan a mí lol. Yo no me siento cómoda usando cosas súper cortas. Entrenamientos para las piernas son una necesidad, ya que nada parece cubrir mis piernas tan largas lol.
jacket/top/shorts/sandals: American Eagle ||  bag/watch: MK 




Thanks for reading, have a great sunday!
Love,
Wendy C.