Thursday, April 3, 2014

Two Zebras

HOLA CHICAS / CHICOS!!
Isn't this the cutest top ever!? I got it a few weeks back at H&M and couldn't be happier with it, I can't wait to wear it with some high-rise shorts during the summer and dress it up with a skirt. Today I decided to pair it with my favorite boyfriend crop jeans and my little granny sandals to keep the look very simple and comfy. Is it just me or does anyone else goes through this weird stage when the seasons are changing and you can't seem to know how to dress..? I'm happy for the warm weather, but it's like I have to get used to not being covered up. I'm a little bummed that my boyfriend jeans are officially too big on me :/ so I have to go on a crazy hunt to find a new pair. wish me luck! 
–––––––––––––––––––––––––––––––––––
¿No es esta la blusa más linda!? La conseguí un par de semanas atrás en H&M y no podría estar más feliz con ella, no puedo esperar para llevar con unos pantalones cortos altos durante el verano  o con una falda. Hoy he decidido emparejarlo con mis jeans favoritos estilo boyfriend y mis pequeñas sandalias estilo de abuelitaa para mantener la apariencia muy sencilla y cómoda. ¿Soy yo o cualquier otra persona pasa por esta etapa rara cuando las estaciones están cambiando y pareces que no puedes saber cómo vestirse ..? Me alegro mucho por el calor, pero es como que tengo que acostumbrarme a no estar tan tapada . Estoy un poco triste porque mis boyfriend jeans están oficialmente demasiado grande para mí :/ así que tengo que ir a la en caza para encontrar un nuevo par. Deséame suerte!

 top: H&M // jeans: Charlotte Russe // sandals: American Eagle // jacket/bag: Kohl's

Thanks for ready!
Love,
Wendy C.