Monday, May 5, 2014

I Fell Asleep In A Field of Daisies

HOLA CHICAS / CHICOS!!
We had beautiful weather here in VA this past weekend, so I brought out this adorable and comfy romper from Charlotte Russe. Just looking at this romper and the cute little daisies makes me want to spend the day at the park having a picnic or just eating a ton of ice cream (frozen yogurt court too!) lol. I kept the look comfy by pairing it with my Jessica Simpson sandals, yes I know they are snake print, kinda a little crazy to mix them with this printed romper. but my pattern mixing philosophy is if the pattern is somewhat subtle and its in the same family color it counts! I added my American Eagle denim shirt for when things got a little chilly and topped it off with my always adorable Target bag, so happy I caved and got it cause it makes any outfit look spring ready. ;D I originally pictured this romper with a really pretty wide brim fedora, but since my little impatient behind couldn't wait until I found one (currently on the hunt for one, I really want to get into wearing hats) in the end I loved the way the outfit turned out an can't wait to style this romper with a hat once I find one. Any suggestions on where I can go to find one? 

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Tuvimos buen tiempo aquí en VA este pasado fin de semana, así que decidí sacar este romper adorable y cómodo de Charlotte Russe. Un solo vistazo a este romper y las pequeñas margaritas lindas me dan ganas de pasar el día en el parque teniendo un picnic o simplemente comer una tonelada de helado ( frozen yogurt también vale! ) Lol. Mantuve el look cómodo y lo empareje con mis sandalias de Jessica Simpson, sí sé que son estampado de serpiente, algo un poco loco  mezclarlas con este romper con estampado pero mi filosofía de mezclar diseños es si el diseño es algo sutil y están en la misma familia de colores cuenta! He añadido mi camisa denim de American Eagle para cuando las cosas se pusieran un poco frías y concluir el look con mi bolsa adorable de Target, estoy muy feliz que la compre porque hace cualquier look verse bien primaveral. ;D Yo originalmente imagine este romper con una bonita fedora de borde amplio (gorro), pero ya que soy un poco impaciente no pude esperar hasta que encontrara una ( actualmente estoy en la búsqueda de uno, tengo muchas ganas de comenzar a usar sombreros) al final me encantó la forma en que en como resultó este look no puedo esperar asta que pueda combinar este romper con un gorro. ¿Tienen Algunas sugerencia sobre dónde pueda ir para encontrar uno?

Shop this look for $97 on Lookastic
Currently loving these sunnies!
 Meet Mr. Bigotes/ Mustache he likes to keep an eye out on me when I shoot in front of the house, such a cutie!!
–––––––––––––––––––
Este es mi gatito que le gusta echarme un vistazo cuando me tomo las fotos afrente de mi casa, tan lindo!!
 romper/bracelets: Charlotte Russe || sandals: Jessica Simpson || denim shirt/sunnies: American Eagle || bag: Target



Have an amazing day!!
Love,
Wendy C.