Thursday, May 22, 2014

Little White Summer Dress

HOLA CHICAS / CHICOS!!
This adorable dress is another Marshalls find, I completely fell in love with the beaded detailing and the fact that it makes me think of a summer vacation by the beach. I wore this dress to my sister's graduation with my super cute and comfy Franco Sarto heeled sandals, but since I had to work and heels aren't really the best choice of shoes for my job, I decided to go with my comfy American Eagle leather sandals. 
–––––––––––––––––––––––––––
Spanish / Español
Este vestido tan adorable es otra de mis compras recientes de Marshalls, me enamoré de los detalles y
 el hecho de que me hace pensar en unas vacaciones de verano en la playa. Me puse este vestido para la graduación de mi hermana con mis sandalias de Franco Sarto de tacón, muy lindas y cómodas, pero como tenía que trabajar y tacones no son realmente la mejor opción de zapatos para mi trabajo, me decidí ir con mis sandalias comodas de cuero de American Eagle.

Shop this look for $136 on Lookastic
dress: Marshalls | bag: Michael Kors | sandals: American Eagle

Hope you guys have a great day!
Love,
Wendy C.