Sunday, May 25, 2014

Red, White & Blue

HOLA CHICAS / CHICOS!!
Hope you guys are having a great Memorial Day weekend, enjoying the beautiful weather and eating tons of food. For work I had to wear red,white & blue this weekend, which was quite hard due to the fact that I barely have any red pieces. The first piece that popped into my head were these Levi shorts that I got last summer, I'm so looking forward to wearing them out and giving them that vintage old look that any Levi shorts deserves. I tucked in a white tank and added some blue with my denim vest, which is a perfect layering piece for these hot days. How has your weekend been going? I'd love to hear your Memorial Day traditions?!
––––––––––––––––––––––––––––––––
Espero que ustedes esten teniendo un gran fin de semana de Memorial Day, disfrutando del buen tiempo y comiendo un montón de comida. Para el trabajo tuve que vestirme de rojo, blanco y azul este fin de semana, que fue bastante difícil debido al hecho de que casi no tengo piezas rojas. La primera pieza que se me vino a la cabeza fueron estos pantalones cortos de Levi que conseguí el pasado verano, estoy tan ansiosa de usarlos y darles ese aspecto de época antigua que cualquier pantalones cortos de Levi merece. Me metí una camiseta blanca y agregué algo de azul con mi chaleco de mezclilla, que es una pieza para darle capas all look perfecta para estos días de calor. ¿Cómo ha estado tu fin de semana ? Me encantaría escuchar sus tradiciones de Memorial Day?!

Shop this look for $77 on Lookastic
Can't get enough of these oversized Charlotte Russe sunnies!
 vest/tank: American Eagle | shorts: Levi's | sandals: Jessica Simpson |
sunnies: Charlotte Russe (similar) | bag: Chaps

Have a great Memorial Day!
love,
Wendy C.