Wednesday, May 7, 2014

Scallop Shorts

HOLA CHICAS / CHICOS!!
OH MY DIOS! can I just say TGIF! I never tend to say that due to the fact that I mostly work during the weekend, but god was this week a busy/stressful one! please excuse the huge bags under my eyes,  I haven't gotten much sleep lately but boy am I looking forward to the day I get to sleep in with no interruptions. It's been a week since I last posted a look, I apologize and promise that I'll be more consistent I just have a few more days until I'm finally done with this semester. (thank the lord!)
On to the look, these scallop shorts are so freaking adorable!! I've been wanting some for the longest time but never seem to find any. I stopped by Marshalls recently, which is now considered another danger zone lol, and almost died they have so many cute stuff! I had to force myself not to go crazy and buy a whole bunch of stuff that I probably don't need. Anywho, I wanted to dress the shorts up a little bit so I added this super cute shirt from Lauren Conrad's collection for Kohl's and these gorgeous earrings from Francesca's. I really liked how it turned out very sophisticated yet casual enough to wear on a daily basis. What's your take on the scallop trend, are you for it or not? I'm currently looking for a shift style dress with scallop detailing on the bottom that I once saw on Tumblr and I'm still dreaming of it. 
–––––––––––––––––––––––––––––––
OH MI DIOS! Puedo decir TGIF! Nunca me inclino a decir eso, debido al hecho de que mayormente trabajo durante el fin de semana, pero Dios esta semana fue super estresante! disculpen las enormes bolsas bajo mis ojos, no he dormido mucho últimamente pero ya estoy deseando que llegue el día  que pueda dormir bastante sin interrupciones. Ha pasado una semana desde la última vez que publiqué un look, me disculpo y prometo que voy a ser más consistente Sólo tengo unos días más hasta que por fin termine este semestre. (gracias a Dios! )
Adelantándome al look, estos pantalones cortos de scallop son tan adorables! He estado esperando buscando unos hacia por tiempo, pero nunca puedo encontrar ningunos. Pasé por Marshalls, que ahora se considera otra zona de peligro lol, y casi me muero porque tienen tantas cosas linda! Tuve que esforzarme para no volverme loca y comprar un montón de cosas que probablemente no necesito. Anywho, quería vestir el pantalón un poco mas por lo que añadí esta camisa super linda de la colección de Lauren Conrad para Kohl's y estos magníficos pendientes de Francesca's. Me gustó mucho cómo quedó muy sofisticado pero informal suficiente para llevar a diario. ¿Cuál es tu opinión sobre la tendencia de scallop, ¿estás a favor o no? Actualmente estoy buscando un vestido de estilo de cambio con  detallan de scallop en la parte inferior que una vez vi en Tumblr y todavía estoy soñando con eso.
Shop this look for $128 on Lookastic
 top: Kohl's ( similar) || shorts: Marshalls || earrings: Francesca's || sandals: Jessica Simpson
bracelets: Charlotte Russe || watch: Michael Kors

Have a great day!
Love,
Wendy C.