Thursday, May 29, 2014

ZOO

HOLA CHICAS / CHICOS!!!
Its been years since i've been to the zoo! ever since spring came around I've been having this urge to go to the zoo and spend the entire day walking around enjoying the nice weather while looking at the cute little animals. This look makes me think of going to the zoo even more, just change the sandals for some white converse and you are good to go! To be honest, this was one of those last minute 'I should probably go now cause I'm running really late' looks lol and it turned out to be one of my favorites. I always like to stick to basics when I'm in a rush, but decided to add the vest cause the look just seemed too plain without it. What do you guys think about it? what are your go to pieces when you have to get out the door asap?
––––––––––––––––––––––––––––
Han pasado años desde que he ido al zologico! desde que llegó la primavera he estado teniendo este impulso de ir al zoológico y pasar todo el día caminando disfrutando del buen tiempo mientras miro a los lindos animalitos. Este look me hace pensar en ir al zologico aún más, nada mas cambias las sandalias por unos converse blanco y estas listo para ir! Para ser honesta, este fue uno de esos looks de último minutos "Probablemente debería irme ahora porque estoy corriendo muy tarde" lol y resultó ser uno de mis favoritos. Siempre me gusta escoger lo básico cuando estoy en un apuro, pero decidí agregar el chaleco porque parecía demasiado simple sin él. ¿Qué piensan ustedes al respecto? ¿cuáles son sus piezas básicas para cuando tienes que salir por la puerta cuanto antes?

Shop this look for $108 on Lookastic
top/vest/shorts: American Eagle | bag: Michael Kors | sunnies: Francesca's


Have a lovely day!
Love,
Wendy C.