Tuesday, June 10, 2014

Scarf Print

HOLA CHICAS / CHICOS!!
Pretty printed rompers are a must on those hot days where you want to be comfortable and enjoy the weather while looking cute. During the warmer months I tend to do more active things and if you're like me who sticks to wearing shorts pretty much 95% of the time, it can sometimes get a little boring.  Even though I love dresses, it can be quite uncomfortable to wear them, especially if you're going to be running around at the park or a cookout. So rompers are my happy medium, they are still pretty comfortable to do all those fun summer things while giving me a break from wearing shorts every single day. I fell completely in love with the print on this Charlotte Russe romper, it gives this casual romper a more dressed up feel. I decided to pair the romper with tan pieces (which if you didn't already now is my favorite color for bags and shoes #obsessed lol). it was really hot the day I wore this romper so I stuck to my high bun to keep my hair away from my face and shoulders and to show off the cute detail on the back of the romper. 
––––––––––––––––––––––––––––
los rompers con dise ñ os son una necesidad en los días calurosos en los que deseas estar cómoda y disfrutar del clima y verte bonita. Durante los meses más cálidos en donde haces cosas más activas y si eres como yo, que se adhieren a con pantalones cortos más o menos 95% de las veces, a veces puede ser un poco aburrido. A pesar de que me encantan los vestidos, puede ser bastante incómodo de llevar, sobre todo si vas a estar corriendo en el parque o una comida al aire libre. Así los romper son mi medio feliz, todavía son bastante cómodos para hacer todas esas cosas divertidas de verano mientras me dan un descanso de usar pantalones cortos todos los días. Me quedé completamente enamorado de la impresión en este romper de Charlotte Russe, le da a este romper casual una sensación más vestida. Me decidí a emparejar el romper con piezas color marrón (que si todavía no saben es mi color favorito para los bolsos y los zapatos #obsesionada lol). Como hacía mucho calor el día que me puse este romper  me quedé con mi moño alto para mantener el cabello lejos de la cara y los hombros y para mostrar el detalle lindo en la parte posterior del romper.

Get this look for $119+ on Lookastic
Love the detail on the back  ||  me encata el detalle en la espalda
The real me. I got a little distracted lol
Mr. bigotes (mustache) loves to enjoy the beautiful weather too
romper: Charlotte Russe | sandals: American Eagle | bag: Kohl's



Thanks for reading!!!
Love,
Wendy C.