Tuesday, July 15, 2014

Mirrored Print

 HOLA CHICAS / CHICOS!!!
Once again I'm apologizing for being M.I.A trust me, I hate not being able to be consistent with my post, but I've been so busy with work that I barely have any time to even thing about what to wear. which sucks because I look forward to picking outfits and getting all cute for no reason. You know what? there is a reason! I do it because it makes me feel better and happier. I love the fact that I can express myself through what I wear and change how I feel, even if I get the 'why/who are you getting so dressed up for?' question multiple times, I just answer 'for myself!' and you should always dress for yourself and no one else because no matter what there is always going to be people that don't necessarily agree or like or understand what you wear, in the end the only person you have to make happy is yourself. :)
I personally loved the way these pictures came out, the colors look so vibrant and pretty! Looking at this adorable Charlotte Russe top all I can say is, why don't I own more purple?! I really like how this look is summer casual yet the hair seems to somewhat transform it to a slightly dressier look. I would personally wear this to a summer get together, shopping date with the chicas, or even to a lunch date. comfy yet chic, my two favorite words! :)
––––––––––––––––––––––––––––––––
Una vez más me estoy disculpando por estar aucente créeme, Odio no poder ser consistente con mis posts, pero he estado muy ocupada con el trabajo que casi no tengo tiempo para planear qué ponerme. Me molesta porque siempre me a gustado escoger looks super lindos sin motivo. Sabes que? hay una razón! Lo hago porque me hace sentir mejor y más feliz. Me encanta el hecho de que puedo expresarme a través de lo que me pongo y cambiar como me siento, aúnque siempre obtengo la pregunta "por qué / para quién estás tan arreglada? varias veces, nada mas respondo 'para mí!' y siempre deberías vestirte para ti mista y nadie más, porque no importa lo que te pongas siempre va a haber gente que no necesariamente está de acuerdo o le gusta o entiende lo que te pones, al final la única persona que tiene que hacer feliz es a ti misma. :)
Personalmente me encantó la forma en que estas fotos salieron, los colores se ven tan vibrante y bonitos! En cuanto a esta camisa adorable de Charlotte Russe, todo lo que puedo decir es, ¿por qué no tengo más cosas color morado?! Me gusta mucho cómo este aspecto es ocasional del verano sin embargo, el pelo parece transformar a este look un poco más elegante. Yo, personalmente, usaria esto pra una fiesta casual de verano , ir de compras con las chicas, o incluso a una cita para almorzar. cómodo pero elegante, mis dos palabras preferidas! :)

I'm wearing | Estoy Usando:
Charlotte Russe | top/bracelets
American Eagle | shorts
Phillip Lim x Target | bag
Francesca's | sunnies/earrings
Jessica Simpson | sandals




Get this look for $90+ on Lookastic


Have a great day!!
Love,
Wendy C.