Tuesday, July 29, 2014

Personalized

HOLA CHICAS / CHICOS!!!
Today, I'm sharing with you two of my favorites. The first thing is this top, last summer I barely took it off I'm surprised I haven't worn it this summer. I love the print, the fit and how easy you can dress it up or down. For today's look, I decided to pair it with some white shorts, a must have piece during the summer months and my leather clutch. I topped the look off with simple gold jewelry, which brings me to my second and current favorite, this gold tag monogrammed necklace I'm wearing. This little beauty is from MyMonogramNecklace.com, where you can find gorgeous well made pieces for an amazing price. Ever since I got the necklace I've worn it probably 95% of the time and I have no bad opinions about it. It looks like it cost well over a hundred dollars, but the price tag doesn't make your wallet scream lol. I am so happy with the quality and look of this necklace, that I'm already looking at a few other pieces to add to my wish list. Let's just say it's never too early to start picking your birthday and christmas gifts. ;)
–––––––––––––––––––––––––––––––
Hoy, estoy compartiendo con ustedes dos de mis cosas favoritas. Lo primero es este top, el verano pasado Casi no me la quitaba Me sorprende que no la he usado este verano. Me encanta el estampado, el ajuste y lo fácil que es vestir para arriba o hacia abajo. Para el look de hoy, me decidí a sincronizarlo con unos shorts blancos, una pieza que todas deben tener durante los meses del verano y mi clutch. termine el look con joyas de oro sencillas lo que me lleva a mi segunda y corriente favorito, este collar con monograma de oro que llevo puesto. Esta pequeña belleza es de MyMonogramNecklace.com, donde se pueden encontrar hermosas piezas bien hechas por un precio increíble. Desde que obtuve el collar lo he usado probablemente el 95% del tiempo y no tengo opiniones malas sobre él. Parece que cuesta más de cien dólares, pero el precio no hace que su cartera grite lol. Estoy muy contenta con la calidad y el aspecto de este collar, que ya estoy mirando algunas otras piezas para agregar a mi lista de deseos. Digamos que nunca es demasiado temprano para comenzar a elegir tu regalo de cumpleaños y de Navidad. ;)

Loving the recent trend of layering dainty jewelry 
–––––––––––
Amo la reciente tendencia de usar la joyería delicada en capas
The packaging is the cutest thing ever!! 
If you like my personalized bar necklace you can check it out {HERE}. The best part is you can get a  10% off coupon with the code ASKR10!!
 I'm Wearing || Estoy Usando 
top | American Eagle
shorts | American Eagle
sandals | Jessica Simpson
clutch | Kohl's
watch | Michael Kors
necklace | My Monogram Necklace


Get this look for $125+ on Lookastic


Have a great day!
Love,
Wendy C.