Thursday, August 7, 2014

Luxe Statements

 HOLA CHICAS / CHICOS!
There is nothing like a gorgeous statement necklace to spice up an otherwise simple look. I just love the simplicity yet elegant feel of this look, but just by adding this Luxe Statements necklace this outfit seems to transform. This is one of those looks you can wear during the day and easily change into some heels and wear it for a date night. These adorable pom pom detail shorts are another great Marshalls fab find. I love the flower embroidered accent and the elastic waist band makes them one of the comfiest shorts I own. I love everything about this look, what about you guys?
––––––––––––––––––––––––
No hay nada como un collar precioso para darle vida a un aspecto que a lo contrario es muy simple. Me encanta la simplicidad y el ambiente elegante de este look, pero sólo añadiendo este collar de Luxe Statements este atuendo parece transformarse. Este es uno de esos atuendos que puedes usar durante el día y cambiar fácilmente a unos tacones y llévelo en la noche. Estos pantalónes cortos adorables de detalle pom pom son otro encuentro fabuloso en Marshalls. Me encanta el acento bordado de flores y la banda de la cintura elástica los hace uno de los pantalones cortos más cómodos que tengo. Me encanta todo sobre este look, ¿qué les parece a ustedes?

Can't wait to style this beautiful necklace well into fall/winter to 
bring a little glam to my simple looks
––––––––––
No puedo esperar seguir usando este hermoso collar en el
 otoño/invierno para traer un poco de glamour a mis looks sencillos

I'm Wearing | Estoy Usando

top | American Eagle 
shorts | Marshalls
flats | American Eagle
necklace | Luxe Statements


Get this look for $152+ on Lookastic: Grey Silk Tank, Grey Necklace, White Leather Crossbody Bag, Navy Lace Shorts, and Silver Leather Flat Sandals



Thank you so much for reading!
Love,
Wendy C.