Saturday, September 6, 2014

Seems So Long Ago


HOLA CHICAS / CHICOS!!

Crazy to think that this was shot almost a year ago, I never got around to posting it. To be honest, I didn't know how to lol. Technology is not really my bestie. This was one of the first times the talented Bryan Chavez and I decided to shoot something for the blog, I remember I spent a good 30 minutes showing him how I wish I could film professional looking ootd videos lol. We decided to try it out, even though we had very little lighting to work with, I loved the way it turned out. So here is a little flashback of my first video shot by Bryan Chavez
–––––––––––––––––––––––
Es una locura pensar que este video fue gravado hace casi un año, nunca llegue a publicarlo. Para ser honesta, no sabía cómo lol. La tecnología no es realmente mi mejor amiga. Esta fue una de las primeras veces que el talentoso Bryan Chávez y yo decidímos collaborar y tomar fotos para el blog, me acuerdo que pasé unos 30 minutos mostrándole cómo me gustaría poder filmar vídeos profesionales de mis OOTD lol. Decidimos probarlo, aunque teníamos muy poca luz para trabajar, me encantó la forma en que resultó. Aqui tienen el primer video de mi OOTD filmado por Bryan Chávez.

Hope you like it, thank you for reading!
Love,
Wendy C.