Saturday, October 18, 2014

French Girl Chic

HOLA CHICAS/CHICOS!!
I am finally back with a new post! I've been so busy with work and school, I haven't had the time to shoot any of my looks. Today, I'm sharing this super cute french girl inspired look. I don't know if it was the striped top or these cute J.Crew pants, but I felt like I should've been walking the streets of Paris or maybe seating at a cute little cafe lol. lets not forget about these gorgeous sunglasses from Banana Republic that make me feel like a total fashionista! I love how versatile this outfit can be, it is perfect for the beautiful weather we were having a few weeks ago in VA, but it can easily be worn on slightly colder days too, just by changing the flats to ankle booties and adding a chunky scarf and you are good to go!
what's one outfit that has made you feel like a totally different person and in a way made you day dream of another life?? 
––––––––––––––––––––––––––
Por fin estoy de vuelta con un nuevo post! He estado tan ocupada con el trabajo y la escuela, que no he tenido el tiempo para tomarme fotos de mis looks. Hoy, estoy compartiendo esta look inspirado a una chica francés. No sé si fue el top de rayas o estos pantalones de J.Crew, pero me sentía como que debería haber estado caminando por las calles de París o tal vez estar en un pequeño café lol. no nos olvidemos de estas magníficas gafas de sol de Banana Republic que me hacen sentir como una fashionista total! Me encanta la versatilidad de este atuendo, es perfecto para el clima hermoso que estábamos teniendo en VA hace unas semanas, pero fácilmente puede ser usando en los días un poco más fríos , simplemente cambiando las flats por unos botines de tobillo y añadiendo una bufanda gruesa y estas lista! 
I'm Wearing | Estoy Usando

top | American Eagle
pants | J.Crew
jacket | Charlotte Russe
flats | American Eagle
sunglasses | Banana Republic



Get this look for $73+ on Lookastic: Light Blue Denim Jacket, White and Black Horizontal Striped T-shirt, Black Skinny Pants, White Crossbody Bag, and Dark Brown Sunglasses




Thank you so much for reading, have a great weekend!!
Love,
Wendy C.