Saturday, December 27, 2014

Yellow Bag & Blanket Scarf

HOLA CHICAS | CHICOS!!
Merry (late) Christmas to all!! hope everyone had a wonderful time.
I am finally posting this look I've had on my laptop for a few weeks now, but haven't had any time to get it ready and published. With work, finals, and dealing with some back problems (I feel like an old lady) my poor blog has been push to be bottom of my to do list, which makes me really sad. 
Lets talk about the look shall we! Can we just point out the obvious and talk about how amazingly huge and awesome this Aerie scarf is?!! As soon as fall came and the blanket scarves started appearing everywhere, I was mesmerize by them and to finally get my hands on a few made me even happier. They are just so big and cozy and lets not forget how stylish! For today's look I wanted to bring some of the color from the scarf out, so I pairing it with this bring red loose sweater from Express and my very loved but very forgotten Phillip Lim x Target bag. I tied the look all together with my new coat and some black heeled ankle booties, which have been one of my obsession pieces this fall. What is your opinion on blanket scarves, do you like them or do you think they are way to big to be worn? 
––––––––––––––––––––––––––––––––
Feliz (tarde) Navidad a todos!! Espero que todos los ahigan pasado maravilloso.
Finalmente estoy publicando este look que he tenido en mi laptop por unas semanas, pero no he tenido tiempo para prepararlo y publicarlo. Con el trabajo, los finales de la universidad, y lidiar con unos problemas de la espalda (me siento como una vieja) mi pobre blog ha sido empujado para el fondo de mi lista de que haceres, lo que me da mucha tristesa.
Hablemos de el look! Podemos señalar lo obvio y hablar de lo increíblemente enorme e impresionante que es esta bufanda de Aerie?!! Tan pronto llegó el otoño y las bufandas de manta comenzaron a aparecer por todas partes, yo estaba hipnotizada por ellas y llegar finalmente a tener unas cuantas en mis manos me pone aún más feliz. Sólo son tan grandes y acogedoras y no nos olvidemos qué tan chic son! Para el look de hoy quería traer algo del color de la bufanda a cabo, por lo que empareje con este suéter flojo rojo de Express y mi bolsa muy querida pero muy olvidada de Phillip Lim x Target. Até la mirada en conjunto con mi nuevo abrigo y unos botines negros al tobillo de tacón, que han sido una de mis piezas favoritas este otoño. ¿Cuál es tu opinión sobre las bufandas de manta, te  gustan o crees que son demasiadas grandes para usarlas?





I'm Wearing | Estoy Usando

coat | Express
sweater | Express
jeans | American Eagle
scarf | Aerie
boots | Olsenboye (JcPenney)
bag | Phillip Lim x Target


Get this look for $87+ on Lookastic: Tan Plaid Scarf, Red V-neck Sweater, Light Blue Ripped Skinny Jeans, Black Leather Ankle Boots, and Yellow Crossbody Bag



Thank you for reading!
Love,
Wendy C.